Liczba cylindrów: 6
Rodzaj wtrysku: bezpośredni
Srednica cyl./skok tłoka: 110/120 mm
Pojemność skokowa: 6842 cm3Przekrój stopień sprężania: 17
Moc znamionowa wg DIN 70020 przy 2200 obr/min: 86 kW (117 KM)
Maksymalny moment obrotowy przy 1600 obr/min: 412,5 Nm
Jednostkowe zużycie paliwa (optymalne) 215 g/kWh
Rodzaj chłodzenia: cieczą
Filtr powietrza: suchy Europiclon z przedfiltrem
SPRZĘGŁO GŁÓWNE
Rodzaj: cierne jednostopniowe z samoczynną regulacja luzu, sterowane mechanicznie
UKŁAD NAPĘDOWY
Skrzynia przekładniowa: mech., synchronizowana z reduktorem i z włączanym hydraulicznie wzmacniaczem momentu o przełożeniu 1,34
Liczba biegów przód/tył: 16/8
Tylny most: z przekładnią główną stożkową i ze zwolnicami planetarnymi
Blokada mechanizmu różnicowego: mechaniczna
PRĘDKOŚCI JAZDY
Przy znamionowej prędkości obrotowej silnika z ogumieniem 18,4 R34* bez/ze wzmacn. momentu
- przód
1 I 2,66 / 1,99 km/h
2 I 4,20 / 3,13 km/h
3 I 7,65 / 5,72 km/h
4 I 8,82 / 6,59 km/h
1 II 8,88 / 6,63 km/h
2 II 13,99 / 19,45 km/h
3 II 25,51 / 21,97 km/h
4 II 29,40 / 21,97 km/h
- tył
1 R 4,16 / 3,11 km/h
2 R 6,56 / 4,90 km/h
3 R 11,95 / 8,93 km/h
*) na żądanie
WAŁ ODBIORU MOCY
Rodzaj: niezależny, włączany sprzęgłem sterowanym hydraulicznie
Prędkość obrotowa WOM/silnik: 540 / 1890 obr/min 1000 / 1920 obr/min
Srednica końcówki WOM: 35 i 45 mm
Liczba wpustów:
- końcówka 35 mm: 6 (540) i 21 (1000)
- końcówka 45 mm: 20 (1000)
Minimalna moc z WOM przy znamionowej prędkości obrotowej silnika: 76,7 kW (104 KM)
UKŁAD HYDRAULICZNY
Funkcja podnośnika: regulacja siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
Wydatek pompy: 55 dm3/min
Ciśnienie nominalne na szybkozłączu: 16 MPa
Trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi: 3 (2) kategoria wg ISO
Maksymalny udzwig podnośnika: 5500 kg
Hydraulika zewnętrzna: 5 szybkozłączy
Dodatkowy pełnoprzepływowy filtr oleju
hydraulicznego
PRZEDNI MOST NAPĘDOWY
Rodzaj: przekładnia główna stożkowa i zwolnice planetarne
Blokada mechanizmu różnicowego: elektro-hydrauliczna
UKŁAD HAMULCOWY
Hamulec roboczy: tarczowy, suchy, niezależny na oba koła, ster. hydrauliczne
Hamulec postojowy: mechaniczny
OGUMIENIE
Opony przód: 14,9 R24
Opony tył: 18,4 R38
WYMIARY
Długość bez / z obciążnikami przednimi: 4590 / 4640 mm
Wysokość dachu kabiny / tłumika: 2700 / 2660 mm
Szerokość (1800 mm rozstaw kół tylnych): 2270 mm
Rozstaw osi: 2695 mm
Prześwit: 425 mm
MASY
Ciągnik gotowy do pracy bez dodatkowych mas obciążających: 4970 kg
Ciągnik gotowy do pracy z obciążnikami przednimi i tylnymi: 5740 kg
Woda w ogumieniu kół tylnych: 2 x 365 kg
POJEMNOŚCI
Zbiornik paliwa: 130 dm3Miska olejowa silnika: 24 dm3Układ chłodzenia silnika bez / z ogrzewaniem kabiny: 24,0 / 26,0 dm3Układ napędowy i hydrauliczny: 46,0 dm3Zwolnice przednie: 2 x 1,25 dm3Zwolnice tylne: 2 x 4,5 dm3Przedni most: 3,5 dm3Układ kierowniczy: 7,0 dm3
KABINA
dwudrzwiowa, uchylna pokrywa dachu, uchylne okno tylne i okna boczne, wentylacja i ogrzewanie, filtr powierza w dachu, lusterka boczne, wycieraczka przednia i tylna oraz spryskiwacz szyby, siedzisko z amortyzacja hydrauliczną Grammer, wygłuszenie podłogi
ZESPOŁY PRZYŁĄCZENIOWO -- ZACZEPOWE
Półrama narzędziowa z przednim zaczepem
Górny zaczep transportowy
Dolny zaczep uniwersalny (automatyczny)
Belka zaczepowa
TUZ z końcówkami hakowymi Walterscheid’a
ZESPOŁY W WYPOSAŻENIU PODSTAWOWYM
Obciążniki przednie I -- 1 x 30kg, 6 x 26 kg
Obciążniki przednie II -- 1 X 80 kg, 4 x 45kg
Obciążniki kół tylnych -- 2 x 21 kg, 10 x 33kg
Sprężarka powietrza z instalacją sterowania hamulcami pneumatycznymi przyczep
Błotniki przednie
Zestaw narzędzi
Trójkąt wyróżniający
Reflektory robocze na kabinie przednie i tylne
ZESPOŁY NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE
Reduktor biegów pełzających zamiast wzmacniacza momentu
Koła tylne 16,9 R 38
Dodatkowy zbiornik paliwa (50 dm3)
WOM zależny
2 dodatkowe szybkozłącza hydrauliki zewnętrznej
Szybkozłącza typu AGRIC
Zaczep wychylny zamiast zaczepu uniwersalnego
Tapicerka błotników -- standard
Przedni WOM (1000 obr min, moc z WOM -- 40 kW)
Przedni TUZ o udzwigu 2000 kg
Radioodbiornik
ILE PALI URSUS 1224
spalanie w zależności od wykonywanej pracy (dane szacunkowe)
21 l na godzinę
28l na godzinę, w transporcie (model z turbiną)
w pługu na dzień potrafi spalić 120 l ON
Mam taki sam ciągnik i jak dla mnie jest on na ten moment niezastąpiony we wszystkich pracach polnych. Jednak jak to maszyna wiadomo, że czasami coś się popsuje jednak nie mam większych problemów z jego naprawą. W ostatnim czasie została również wstawiona lampa zespolona led więc jego widoczność na drodze czy w polu na pewno wzrosła wielokrotnie.
OdpowiedzUsuńWybierając serwis https://hydro-dex.com/naprawa-i-regeneracja-pomp-hydraulicznych-do-koparek/ na partnera w utrzymaniu sprzętu, można liczyć na profesjonalne doradztwo i wsparcie techniczne. Ich doświadczenie pozwala na szybką diagnozę problemów i ich efektywne rozwiązanie, co jest kluczowe dla zapewnienia płynności pracy maszyn.
OdpowiedzUsuńWażne aby mieć na wyposażeniu maszyny które będą mało awaryjne i dzięki nim będzie się znacznie lepiej i szybciej wykonywało swoje obowiązki. Co do problemów z pompą hydrauliczną to na https://banat.pl/naprawa-pomp-hydraulicznych-cennik-wycena-oraz-etapy-regeneracji-elementow-hydraulicznych/ znalazłem cennik i informacje jak wygląda regeneracja takiej części. To znacznie lepsze rozwiązanie jak wymiana na nową pompę a na taką naprawę także można uzyskać gwarancję.
OdpowiedzUsuń